Dakle eto grad je dobio vrlo ugodne iako malo nedoradjene biciklističke staze i po tome je vrlo visoko na hijerarhiji gradova koji pružaju svojim gradjanima komfor i kvalitet življenja. No, problem koji ostaje i dalje je ljudima objasniti da je biciklistička staza za njihovo uživanje i sigurnost dok voze bicikle. Naime, dok se tim stazama voze povremeno i biciklisti, biciklističku stazu najviše koriste vozači auta a naročito dostavna vozila. Jednima je to ugodna prilika da se dovezu pred sam ulaz u zgradu i parkiraju gdje ih nitko neće kazniti a dostavljačima savršena funkcionalna pista kako ne bi morali vući predmete prodaje možda i cjelih 2-13m. Pa dobro ... a gdje su biciklisti? Naravno tamo gdje su i bili prije: po nogostupima prepadaju pješake! Očekuje se prvo ubojstvo biciklom nesmotrenog pješaka koji je samo tako, bez izviranja izašao iz zgrade!
![]() |
Na Vukovarskoj ionako većina biciklista vozi nogostupom s prijeke strane pa ovaj vozač samo zapravo samo regulira biciklistički promet nazad na nogostup. |
Nema komentara:
Objavi komentar