Preporučite me !

Ako vam se svidi ovo što radim, molim preporučite me bilo linkovima ovdje na blogu bilo osobno , ... kako bilo!

četvrtak, 17. svibnja 2012.

Jupiiiiii 10 000 klikova!

Evo dragi moji i mi smo se za malo više od godine približili toj famoznoj brojki i sad je vrijeme za mali rezime pa da se malo okrenemo što smo sve radili ili čitali. Dakle evo kako je krenulo
Post No.1:

petak, 14. siječnja 2011.


Zašto sam počeo danas?

Nema bitnog razloga zašto sam danas počeo blogati ali svakako da sam tu odluku imao u sebi već neko vrijeme i da je razradjujem pa kako se vrijeme bude trošilo ja se nadam i da će ovaj blog prerasti u jedan dobar website! Do tada, trudiću se kako bi sve zamišljeno ostvario najbolje moguće!
U ovom svom prvom javljanju objaviću fotke jedne prometne nezgode koja se odigrala predamnom! Zašto? Zato što će prometna (ne) kultura biti jedan od prvih i vrlo bitnih pojmova koje želim obradjivati! Zašto? Zato što mislim da je od velike važnosti a nije ništa za ponositi se, makar vozačima, u ovom trenutku!

Ovo je druga fotka ! Policije nema ni nakon 15min.
 
Ova dobro pokazuje da pada kišica ali to valjda nije bitno kad si u autu!




















Eto, tako je to krenulo. Dakle, nije bilo neke očite namjere kao ni potreba nego samo ideja kako bi se moglo napraviti nešto zanimljivo. Ipak mogu konstatirati da je blog prerastao u nešto što čak nadilazi i neke site-ove i to zahvaljujući tehnologiji koja je u medjuvremenu napredovala. Pohvaljujem Googlove  inžinjere koji su to omogućili pa su sad blogovi na razini Web dizajna ali jednostavniji za rukovanje pa stoga i prijamljiviji. No, još uvijek pokuda stoji za AdSense  koji kad krenete nerealno stoji kao dodatak koji vam ponekad smeta ali ga nemožete riješiti jer želite nešto zaraditi sve dok nakon mjeseci bezrezervnog čekanja shvatite da se vaš račun nikako ne riješava iako stoji da će biti riješen što brže ( mislim da ćak piše tjedan - dva) ! Nadam se da će i to Google ispraviti. No, ja ih neću moljakati ako se oni sami nejave jer mi je bilo muka svih mjeseci čekanja. Dobro ... tko voli ...
Nakon ovog početnog posta slijedilo je vrijeme u kojem se tražilo što bi zapravo blog trebao raditi. Objavljivano je u to prvo vrijeme stvarno svašta, od video uradaka i isječaka pa do nekih smiješnih fotografija. No, s vremenom je, zahvaljujući ekonomskoj situaciji u zemlji i gradu kao i političkoj i sveopćoj kulturi propadanja tema bilo prilično pa se takoi blog okrenuo sveživotnim problemima koji postaju sve aktualniji upravo sad a pretpostavka je da će biti i još dugo aktualni pa se postovi uz povremene izlete u svijet znanosti i umjetnostiorijentiraju uglavnom na tekuću problematiku grada i zemlje. Mislim da je to zapravo i najvažnije. Zato laska kad se vidi da su najčitaniji postovi bili oni vezani uz probleme u gradu i zemlji a iznosili su mišljenje! Hvala! To posebno cijenim!
U tom smisli najavaljujem kako će se blog obogatiti novim stranicama koje će sadržavati neke stvari koje je inače teško pronalaziti i u svakdanjem životi a posebno na netu, Kao recimo dokumenti i upute što vam treba za socijalnu pomoć ili na što imate pravo ako ste dobili otkaz pa se tako možete snaći jer vam nitko neće to objasniti ako ga ne udavite. Recimo konkretno: ako odete tražiti dopunsko osiguranje jer ste nezaposleni , šalterska službenica će vam samo odbrusiti da nema više toga i da svi moraju platiti ali vam neće reći da postoji   prihodovni cenzus! Naravno, to je vrlo neljubazno i čak bi rekao podlo ali ... vjerujte da je danas u svim institucijama tako, Nitko ne želi reći ono što misli da vam ne treba ili ako on dobija što mu treba. Zato će ovaj blog rakrinkavati te sitne poslosti koje nam svaki dan zagorčavaju život! 
Uvešćemo i novu stranicu s malo humora da ne bi bilo previše tmurnih tonova a moguća je i pojava još jednog bloga čim se steknu uvjeti koji bi se populariziranjem znanstvenih fakata i traženja odgovora kroz tu metodiku. 
Uz put molim ispriku onih koji su pogodjeni mojim stilom pisanja jer moj stil je da se izražavam kako radim 
inače, upravo zato što je tako najrazumljivije. Dakle bez lektorskih diktata ili teške gramatike. Jezik je živ i ja ga samo pratim. 
Ukratko planovi su veliki ali če se ostvarivati kako se budu sticali uvjeti. Nema odustajanja! To je pod garancijom. 

Urban kultura će tražiti više i bolje ! 

Evo kao moj poklon jednog videa nastupa Kralja Popa Michael Jacksona za jubilej MTV.a. Nadam se da ćete uživati jer je stvarno fantastično a mi se čitamo i dalje. Još jednom hvala za 10 000 klikova! jako dobar motiv!


Nema komentara:

Objavi komentar