Preporučite me !

Ako vam se svidi ovo što radim, molim preporučite me bilo linkovima ovdje na blogu bilo osobno , ... kako bilo!

subota, 10. ožujka 2012.

Smisao ...

Može li mi itko objasniti kako je odjednom postalo važno nešto na što nismo ni mislili da je važno? I zašto je to odjednom postalo tako važno ? Sjećam se jedne verbalne prepirke s jednim poznanikom oko toga što je izvorište i na moj stav da je čovjek izvorište konstatno me je pokušavao uvjeriti kako je sve već zadano prije s čime se nisam mogao složiti i tako je to trajalo mjesecima bez nekog daljeg pomaka. Nije li to zapravo problem našeg egzistiranja ... ta nemogućnost da se odredimo?

Recimo danas sam pročitao u jednoj od dnevnih tiskovina : Nacionalizacija banaka nema smisla osim ako te banke treba spasiti! Nevjerovatna stavka ... makar za mene jer mi se odmah nameće pitanje: a kad su nam to banke postale toliko bitne? I kako se to dogodilo?
Pretpostavljam da će sad oni koji su u finansijskom sektoru ili ekonomisti ili svi oni koji misle da su kompetetni, vjerovatno reagirati  ... kako već reagiraju. No, mene zanima nešto što znam da je moguće ali sad nije zbog ... čega? Stvarno! kako su nam banke postale toliko bitne? Zar je moguće da bez njihovog ovolikog upliva u život nije moguće napraviti ništa? Sumnjam.
Poslužiću se izjavom žene koju cjenim a zove se Angela Merkel i premijerka je jedne od najjačih ekonomija na planeti: Niti jedna banka ne bi smijela biti tako velika da može ucjenjivati cijele države! To je najvažnija točka!
Da bi riječ dodao ili uzeo!
No , naravno nikada ne treba zaboraviti da su konvertiti gori od ortodoksnih jer imaju stalnu potrebu dokazivanja da su bolji! A takva je situacija u našoj državi u kojoj zapravo ni nemamo prave kapitaliste( ili ih možeš prebrojati) nego imamo sumnjive ljude koji su se na svakakve načine domogli neke love i sad protežiraju banke jer se tako pokušavaju zašititi. Blago rečeno, simbioza onih sa sumnjivim blagom i oni koji se bave pranjem tog blaga. I pri tome se zapravo izgubila prava smisao kapitala a to je nasljedjivanje! Ili griješim ....
Da vidimo što na to kaže recimo Islandski predsjednik Olafur Ragnar Grimsson (kraći citat): Prvo što je Island napravio u krizi bila je nacionalizacija banka kako bi se spriječio totalni raspad ekonomija. Islandski recept za krizu
Dakle ... kako ja vidim problem ... on je u nama jer smo dozvolili da nam prodaju maglu. Zapravo postali smo guske u magli i to u svojoj državi!
No, što s korporacijama koje su dobile status u državi kakav nemaju nigdje u ostatku EU.
To su i velike korporacije čije se ispostave ponašaju kod nas kao država u državi ! Sad je izašlo na vidjelo da T-com i njegov konkurent Vipnet već 15 godina nisu platili ni kune a koriste maksimalno releje Ministarstva obrane! Nevjerovatno ... mogu li to igdje u EU ? No osim toga oni vas mogu isklučiti ako ne platite na vrijeme dva ili tri računa ali vam naplatiti kao da koristite usluge normalno! I boli ih briga što vi imate za reći. Krasno.
Upravljamo li mi ovom državom?
O sustavu zdravstva ne želim ništa komentirati jer kako su se kretanja odvijala imao sam osjećam da bi Michael Moore mogao napraviti nastavak Sicko-a sniman u Hrvatskoj! Zato ću se oprostiti uz idealni skeč za ovu priliku: Monty Python's Meaning of Life - The Miracle of Birth!

Nema komentara:

Objavi komentar